- COMUNITATE
- CONSILIUL LOCAL
- PRIMĂRIA COMUNEI RIBIȚA
- INTEGRITATE INSTITUȚIONALĂ
- ANUNȚURI PUBLICE
- INFORMAȚII PUBLICE
- ACTELE NECESARE
- FORMULARE
- IMPOZITE & TAXE LOCALE
- REGISTRUL AGRICOL
- ASISTENȚĂ SOCIALĂ
- STARE CIVILĂ
- PROIECTE DE DEZVOLTARE
- ACHIZIȚII PUBLICE
- COLECTARE DEȘEURI / MEDIU
- ALEGERI
- SITUAȚII DE URGENȚĂ
- CONTACT
- MONITORUL OFICIAL LOCAL
- REVIZUIREA CONSIMȚĂMÂNTULUI
Relațiile cu publicul și cu presa / Cum solicităm informațiile publice? / Rapoarte de analiză asupra aplicării Legii 544/2001 și Legii 52/2013 / Buletin informativ / Achiziții publice / Bugetul local / Impozite și Taxe / Finanțări nerambursabile / Lista documentelor produse/gestionate de primărie / Actele necesare în relația cu primăria / Formulare
♦ Documente produse/gestionate de primărie
- Acordul Primarului pentru desfășurarea activităților economice
- Adeverințe pentru obținerea la Poliție a Cărții de Identitate (solicitanții trebuie să prezinte Cartea de Identitate veche, carte de identitate a proprietarului locuinței și cerere tip de eliberare adeverință – se obține de la Primărie)
- Adeverințe de șomaj
- Adeverințe bursă socială
- Adeverințe pentru solicitare rechizite școlare
- Adeverințe ENEL
- Adeverințe APIA (solicitanții trebuie să prezinte acte doveditoare teren dacă sunt modificări față de anul precedent)
- Adeverințe pentru subvenție animale
- Adeverințe pentru obținere fonduri europene
- Adeverințe pentru subvenție motorină
- Adeverințe de venit agricol
- Adeverințe pentru ajutor social / Formularul cerere și declarație pentru obținere ajutor social (doc) , (pdf)
- Adeverințe pentru alocație de susținere a familiei (vezi aici și documente specifice ajutorului social)
- Adeverințe pentru ajutor încălzire (vezi aici și documente specifice ajutorului social)
- Adeverințe pentru ApaProd
- Adeverințe pentru marcare lemne la Ocolul Silvic
- Adeverințe pentru obținere norme CAP la Casa de Pensii
- Adeverințe pentru notar
- Adeverințe pentru despăgubiri provocate de secetă, pagube produse de animalele sălbatice
- Adeverințe pentru Registrul Comerțului
- Adeverințe DAJ pentru tăiere nuci
- Adeverințe pentru judecătorie
- Adeverințe pentru deducere impozit
- Atestare producător
- Carnete de comercializare
- Copie după Registru Agricol
♦ Actele necesare
Lista documentelor de care aveți nevoie pentru solicitarea diverselor servicii publice, adeverințe sau înscrisuri
- Actul constitutiv al societăţii, statutul sau după caz, rezoluţia directorului Oficiului Registrului Comerţului, în copie;
- Certificatul de înregistrare la Oficiul Registrului Comerţului şi anexele acestuia, în copie;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului, pentru declararea punctului de lucru, original;
- Dovada titlului asupra imobilului, în copie;
- Acorduri, avize autorizaţii, licenţe ale instituţiilor de specialitate, certificate ori alte documente prevăzute în legislaţia în vigoare ca necesare pentru desfăşurarea activităţii economice autorizate, în copie conformă cu originalul;
- Declaraţie privind încadrarea pe tipuri a unităţilor de alimentaţie publică, conform modelului prevăzut în anexa 2 la H.G.843/1999 privind încadrarea pe tipuri a unităţilor de alimentaţie publica neincluse în structurile de primire turistice, original;
- Declaraţie pe propria răspundere din care să rezulte că nu s-au făcut modificări care să afecteze destinaţia iniţială a spaţiului sau certificat de urbanism, autorizaţie de construire privind construirea ori schimbarea destinaţiei spaţiului, original;
- Certificat de atestare fiscală eliberat, în condiţiile legii, de structura cu atribuţii din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Sarmizegetusa, original;
- Dovada achitării taxei pentru eliberarea/vizarea anuală a acordului primarului
- Acordul vecinilor ( unde este cazul) în original
- Contract de prestări servicii salubrizare, în copie
- În cazul aplicării vizei anuale, se depune o declaraţie pe propria răspundere din care rezultă că indeplineşte toate condiţiile legale pentru a putea funcţiona şi că nu au intervenit modificări în ceea ce priveşte condiţiile de autorizare, iniţiale, făcăndu-se referire inclusiv la numărul de inregisrare/seria şi valabilitatea avizelor, acordurilor, autorizţiilor, certificatelor, licenţelor şi alte asemenea documente deţinute şi care sunt obligatorii pentru activitatea economică desfăşurată
- Declaraţie pe propria răspundere din care rezultă că indeplineşte toate condiţiile legale pentru a putea funcţiona şi că nu au intervenit modificări în ceea ce priveşte condiţiile de autorizare, iniţiale
- Acorduri/avize/negatii, etc de la alte institutii, in functie de specificul activitatii ( DSP, DSVSA, ISU, etc)
- Copie carte de identitate solicitant/reprezentant firma
- Pentru avizare Acordul inițial in original
Formularele necesare se găsesc in pagina FORMULARE pe care o puteți accesa de aici
:: actualizez
- Acte necesare pentru obținerea ajutorului pentru încălzire
- Acte pentru obținerea alocației de stat pentru copii
- Acte necesare pentru indemnizatie/stimulent crestere copil pentru PFA, intreprinderi individuale, intreprinderi familiale
- Acte necesare pentru întocmirea dosarului de indemnizație/stimulent creștere copil
- Acte necesare pentru internarea în unităţile de asistenţă socială Cămin pentru Persoane Vârstnice (CPV)
- Acte necesare pentru SERVICII DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ – ADULȚI
- Acte necesare pentru SERVICII DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ – COPII
- Actele necesare pentru adopții
- Documente doveditoare pentru solicitarea alocației de stat pentru copii
- Actele necesare acordării dreptului la alocație de plasament
Formularele necesare se găsesc in pagina FORMULARE pe care o puteți accesa de aici
- Acte necesare în vederea înregistrării nasterii unui nou-născut
- Eliberarea certificatelor de stare civilă
- Înregistrarea căsătoriei
- Acte necesare în vederea încheierii căsătoriei
- Actele necesare pentru înregistrarea căsătoriei mixte (cu străini)
- Actele necesare minorului care a împlinit vârsta de 16 ani și dorește să se căsătorească
- Actele necesare pentru eliberarea duplicatelor
- Actele necesare pentru înregistrarea decesului
Formularele necesare se găsesc in pagina FORMULARE pe care o puteți accesa de aici
- Documente necesare pentru obținerea despăgubirilor pentru pagubele și/sau daunele produse de speciile de faună de interes cinegetic (HG3/2023)
- Documentele necesare vânzărilor de terenuri în extravilan
Formularele necesare se găsesc in pagina FORMULARE pe care o puteți accesa de aici
- Taxa pentru folosirea mijloacelor de publicitate, afişaj şi reclamă
- Acte necesare pentru declararea terenurilor
- Actele necesare pentru declararea imobilelor și anexelor
- Acte necesare pentru scoaterea din evidența fiscală a terenurilor și clădirilor
- Acte necesare pentru scoaterea din evidența fiscală a mijloacelor de transport
- Eliberarea unui Certificat de atestare fiscală
- Documente necesare în vederea înmatricularii-radierii unui vehicul sau autovehicul
Formularele necesare se găsesc in pagina FORMULARE pe care o puteți accesa de aici
IMPORTANT!
Atunci când înaintați o cerere sau orice formular adresat Primăriei, trebuie să atașați și DECLARAȚIA DE ACORD PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 679/2016
Descarcă de aici modelul de Declarație de acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal: