Actele necesare pentru eliberarea duplicatelor

 ACTE NECESARE PENTRU ELIBERAREA DUPLICATELOR

Pentru eliberarea duplicatelor în cazul actelor de stare civilă pierdute, distruse sau furate, cât şi pentru preschimbarea celor vechi în certificate de uz internaţional sunt necesare următoarele acte:

  1. Actul de identitate original şi copie xerox (în lipsa acestuia – Cartea de identitate provizorie eliberată de Serviciul de Evidenţa Persoanelor)
  2. Chitanta în valoare de 2 lei achitată la casieria institutiei
  3. Cerere – formular tip

♦ Duplicatele după certificatele de naştere se eliberează numai titularilor.
♦ Duplicatele după certificatele de naştere ale minorilor sub 14 ani sau a celor peste 14 ani, care nu au avut niciodată act de identitate se eliberează unuia dintre părinţi.
♦ Duplicatele după certificatele de căsătorie se eliberează unuia dintre soţi.
♦ Duplicatele după certificatele de deces se eliberează persoanelor îndreptăţite.

:: actualizez

 

Posted in Acte necesare Stare civila.